Måndag :) !

Hej alla glada där ute :)
idag vaknade jag vid 10 tiden jag skulle upp och kolla när jag tvättar men det var kl 14 - 17 så de e bra :)
igår storstädade jag och min älskling hela lägenheten. så i dag är vi trötta han jobbar =( som tur så har jag lång ledigt vilket värkligen behövs faktist ! För att jag ska jobba fred-sön 12 timmar per dag plus att det är midssomar helgen så det kommer behövas och göras.. som sagt har inte varit inne på ett tag massor och gör men nu har ja liovat mig och skriva iallafall några rader om inget annat hihih =) ska nog vara med jasmina i dag ifall hon pallar komma hit :) lägger ut lite bilder från broshans student ifall det går denna dator är ass seg .. ha de bra alla där ute.







utanför min mamma.


lite bilder bjöd jag på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0