Syskon käärleek kallas det för !

Hej alla glada hur har ni det?
Jo igen har det blivit några dagars uppehåll.. men men så blir det
ska börja med och säga att jag och min älskade syrra är sams <3
'är fett glad att vii äntligen har börjat prata och insett att det är riktig vänskap..
Det är så att Jasminas mormor har gott bort =( så jag åkte dit med min mormor.. Och då när man kom in såg man hur alla var ledsena =( innan jag skulle dit var jag på min mormors brors grav sen riingde jag mormor och vi prata så sa hon att jasminas mormor har gott bort jag drog direkt hem bytte om sen drog jag dit guud tänkte jag. Så jag gick in med mormor där träffa jag på jasminas mamma som jag värkligen tycker jätte mycket om..
Så vi satt där sen kom jasmina in och jag visste inte riktigt hur jag skulle börja prata med henne. Så till slut sa hennes mamma och min mormor att vi skulle hälsa och den kramen jag gav henne och den kärleken guud va sjönt det känndes och jag förstod att hon behöver mig just den stunden =( jag vwet hur jag mådde =( ..
Igår var begravningen så vi gick dit efteråt satt lite sen drog jag mig hemmåt jag städade hela huset skulle jobba idag men det orkar jag inte med har jätte ont i örat guuud så ont dedt gör så jag ringde och sjukanmälde mig. Så i dag blire bara ta de lungt ifall det blir värre med örat får jag dra mig till vårdcentralen..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0