Bajram Serif Mubarek Olsun svima ♥ 6 / 11 - 2011

Japp då är det bajram i gen :)
Jag hade ett jätte trevligt besök min kära kusin var här Amira =) vi hade jätte skoj och självklart snyggingen Tamara min andra kusin och min man satt hemma vi käka mat och hade det kul..
Sen drog vi till Hageby och handlade lite till mormor för Bajram så drog vi dit. Amira var våran personliga förare hahahah så kul det var :) Det var jätte trevligt faktiskt det var ett jävligt bra tag sen vi sågs Synd att Sejda inte kom men hon skulle plugga på så det är bra att hon plugga iallfall :) ..
Sen lämmnade vi av Tamara hemma hos henne kl 10 drog till mamma sen efter det körde hon mig till Ektorp :)
Det var kul måste fan ta och åka upp en dag och hälsa på henne =) jag och min man :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0