En hälig dag :)

Idag har jag haft en bra dag faktiskt.. Det börja med att azra skicka en skit bra låt till mig sto bas meni pase za moje dusmane ;) ja blev så glad när jag hörde den. Sen kom mamma hit vi snaka lite skit o sen drog vi till frissan för hon skulle fixa håret klippa o färga det blev ass sexygt :) Sen drog jag tll Hageby mamma skulle till jobbet och ja handlade lite me azra, sen kom min bäbis och hämta upp mig i hageby vi drog till mc och käka.. Sen blev det lite städning hemma o sånt .. Min älskling drog till jobbet han kom hem nyss så vi ska ocså snaka lite skit sen ska ja hoppa in i dushen o lägga mig i mon ska jag tvätta och packa vi ska åka till Ronneby på fredag lääängtar och åka till RIKTIGA OCH ÄRLIGA KUSINER ! ÄNTLIGEN !!!
Och där ska det festas hela feta helgen :D:D:D Jag ser lite konstiga status på fb hahahahha det du pratar om gumman behåll det för dig själv för både du och jag vet vad sanningen är.. ! Och du vet att du har snakat skit till folk och df har du dåligt samvete. OCH VILL GÖRA SÅ ALLT ÄR"VÅRAT" FELL . Meeeeen neeej nte denna gång gumman min ;) Denna gång har vi fått se på svart / vitt vem du är och hur du är ÄKEL FUUUUJ !
 
http://www.youtube.com/watch?v=kcsw89zUrLg
Evo za tebe jedna pjesma od mene ;) Mrzim te FUUUUJ GADURO !
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0